Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

NOC ZAWODOWCÓW – edycja 5.0 ''ZAWODOWA MOC''

Uczniowskie drużyny z klasy 7 i 8b wzięły udział w NOC ZAWODOWCÓW, inicjatywie, której celem jest m. in. zwiększenie świadomości i perspektyw edukacyjnych i zawodowych w kolejnych latach, a także promocja szkolnictwa branżowego i technicznego, jako szkolnictwa pozytywnego wyboru, które daje możliwość realizowania satysfakcjonującej ścieżki edukacyjno-zawodowej. W tym roku inicjatywa organizowana była pod hasłem "Zawodowa Moc".


Uczniowie w ramach realizacji zadań, związanych z przedsięwzięciem Noc Zawodowców, której nieodzownym elementem zawodowych zmagań jest terenowa gra zespołowa „Zawodowy Express”, odwiedzili zakłady działające na terenie naszej gminy, gminy Żelazków i Ceków, gdzie zapoznali się z zasadami funkcjonowania przedsiębiorstw i ich roli na lokalnym rynku pracy. Musieli także samodzielnie wykonać zadania konkursowe. W wyznaczonym terminie wzięli również udział w Quizie Zawodoznawczym oraz 7 października, w dniu podsumowującym działania, wykonali zadania w Muzeum Historii Przemysłu oraz Zespole Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku. W czasie finału młodzież zapoznawała się także z ofertą szkół, mogli porozmawiać z nauczycielami i uczniami oraz poznać specyfikę zawodów.

 

Dla uczniów, stojących przed wyborem dalszej drogi kształcenia, była to ciekawa lekcja poglądowa.

 

NOC ZAWODOWCÓW – edycja 5.0 odbywała się pod Honorowym Patronatem Marszałka Województwa Wielkopolskiego – Marka Woźniaka, a jej organizatorem było Centrum Wsparcia Rzemiosła, Kształcenia Dualnego i Zawodowego w Kaliszu.

 

Data dodania: 2022-10-27 12:09:53
Data edycji: 2022-10-27 12:10:42
Ilość wyświetleń: 318
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej